Ja,. enm het hele idee van een 'organized terrority' is juist dat er een locale regering is die zorgt voor (beperkt) zelfbestuur in interne aangelegenheden. Er wonen nu ook mensen wonen in de huidige 'organized territories' zoals Puerto Rico, Samoa, Guam, Maagdeneilanden, en de Marianeneilanden.)
een maand geleden
Mikaapje
4 weken geleden
Ah want ik had eens gelezen dat ze vlak na de Louisiana aankoop daar geen nederzettingen mochten maken
tinus1969
4 weken geleden
Ik weet niet waar jecdat hebt gelezen en of het (deels) klopt. Maar de exacte status en dus vat ook de geldende regels mbt de Louisiana Purchase zijn na 1803 diverse malen veranderd.